ZAPYTANIE OFERTOWE z dnia 24.07.2024r.
W związku z zamiarem udzielenia zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 30 000 euro, do którego zgodnie z art. 2 ust.1 pkt.1 Ustawy z dnia 09. 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 poz. 2019 ) nie stosuje się przepisów ww. ustawy, Gminny Ośrodek Kultury w Osiu, zwany w dalszej części „GOK”, zaprasza do składania ofert cenowych na:
dostawę opału drzewnego - pelletu do budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Osiu w okresie grzewczym 2024/2025 roku
Przewidywana ilość zakupu pelletu wynosi ok. 50 ton.
Podane zapotrzebowanie ilościowe stanowi przewidywane szacunkowe zapotrzebowanie
(- +30%) w okresie obowiązania umowy) i nie jest wiążące dla Zamawiającego. Dostawa opału odbywać się będzie transportem Wykonawcy z rozładunkiem na jego koszt i odpowiedzialność do Gminnego Ośrodka Kultury w Osiu.
Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w okresie grzewczym 2024/2025 roku opału drzewnego - pelletu przeznaczonego do ogrzewania budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Osiu w ilości 50 ton z rozładunkiem.
2. Pellet musi charakteryzować się następującymi parametrami;
-wartość opałowa nie niższa niż 19 000 kJ/kg,
-wilgotność nie większa niż 10%,
-zawartość popiołu nie większa niż 0,5%,
-zawartość siarki nie większa niż 0,08%,
-gęstość od 1,0 do 1,4 kg/dm3,
-długość od 10 mm do 30 mm,
-średnica 6 mm
3. Przewidywana ilość pelletu objęta niniejszym postępowaniem wynosi 50 ton. Sumaryczna wielkość dostaw pelletu może ulec zmniejszeniu bądź zwiększeniu w zależności od panujących warunków atmosferycznych w sezonie grzewczym, nie więcej lub mniej niż o 30 % ilości początkowej.
4. Dostawa pelletu będzie następować etapowo.
5. O ilościach pelletu i terminach poszczególnych dostaw Zamawiający będzie informował Wykonawcę telefonicznie lub e-mailem z pięciodniowym wyprzedzeniem.
6. Dostawy pelletu odbywać się będą transportem wykonawcy i na jego koszt wraz
z rozładunkiem do magazynu w godzinach od 8.00 do 14.00.
7. Jednorazowa wielkość dostawy nie może być większa niż 2 tony.
8. Planowana w pkt. 1 ilość pelletu może ulec zmniejszeniu bądź zwiększeniu .
9. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu w dniu dostawy
wymagane atesty i certyfikaty na dostarczony pellet.
10. Termin wykonania zamówienia ustala się w ciągu trzech dni od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2025 roku .
Warunki płatności
Przelew na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze w terminie do 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
Kryteria oceny ofert
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
Cena 100%
Informacje dodatkowe:
1. Wykonawca w formularzu ofertowym określi cenę jednostkową netto i brutto.
2. Cena podana przez Wykonawcę nie może ulec zmianie w trakcie trwania umowy.
3. Cena winna być podana w PLN cyfrowo i słownie.
4. Zamawiający wybierze ofertę cenową Wykonawcy odpowiadającą wszystkim wymogom postawionym przez niego dla prawidłowej realizacji zamówienia i najkorzystniejszej cenie ogółem.
5. Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, który zaoferuje najkorzystniejszą cenę.
6. Dostawy rozliczane będą na podstawie cen jednostkowych przemnożonych przez zamówioną ilość.
7. W sprawach dotyczących zapytania cenowego informacji udzielają:
- w sprawach przedmiotu dostawy – Andrzej Kowalski tel. 530 703 310
w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 15:00,
pytania można kierować również pisemnie na adres: Gminny Ośrodek Kultury w Osiu, 86-150 Osie, ul. Rynek 2.
Ofertę cenową (formularz ofertowy) należy złożyć w biurze Gminnego Ośrodka Kultury w Osiu , ul.Rynek 2 w formie pisemnej,
w zamkniętej kopercie oznaczonej danymi Dostawcy (pieczęć firmowa) oraz napisem: „Dostawa opału drzewnego- pelletu ”.
8. Termin składania ofert: 19.08.2024 r.
9. Oferta cenowa złożona po terminie ofert podanym powyżej nie będzie brana pod uwagę przy wyborze oferty najkorzystniejszej.
10. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofywać złożoną ofertę cenową przed upływem terminu składania ofert,
11. Z wykonawcą, którego oferta cenowa zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie zawarta umowa.
12. W sprawach związanych z zapytaniem ofertowym dopuszcza się porozumienie drogą:
- pisemną lub telefoniczną – nr tel. 52 3329 568
W przypadku korzystania z innych niż pisemna form porozumiewania, Strony mogą żądać potwierdzenia otrzymania informacji bądź dokumentu.
7. Załączniki:
- formularz ofertowy,
- wzór umowy
Dyrektor GOK
Andrzej Kowalski
FORMULARZ OFERTOWY
dla zamówień o wartości poniżej 30.000 euro
Dane dotyczące Wykonawcy :
Nazwa ….......................................................................................................................................
Siedziba …....................................................................................................................................
Nr telefonu …...............................................................................................................................
Fax…………………………………………………………………………….....…………........
Nr NIP .........................................................................................................................................
Nr REGON …...............................................................................................................................
Nazwa banku i numer rachunku bankowego …………………………………………………...
…………………………………………………………………………………………………...
Dane dotyczące Zamawiającego:
Gminny Ośrodek Kultury w Osiu,
86- 150 Osie
Rynek 2
NIP 559-000-44-95
REGON 091253888
Nawiązując do zapytania ofertowego o zamówienie o wartości poniżej 30.000 euro na
„Dostawę opału drzewnego – pelletu do budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Osiu, w okresie grzewczym 2024/2025.”
My niżej podpisani: …..............................................................................................................................…………….
…...................................................................................................................................................
działający w imieniu i na rzecz…...........................................................................................…..
…...................................................................................................................................................
…...................................................................................................................................................
…...................................................................................................................................................
(należy podać pełną nazwę Wykonawcy i adres)
Zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu cenowym oferujemy realizację przedmiotu zamówienia.
1. Zobowiązuję się dostarczyć 1 tonę opału drzewnego - pelletu (o parametrach zgodnych
z zapytaniem ofertowym) wraz z kosztami transportu i rozładunku za:
cena netto: …………………………………… zł
(słownie: …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..).
podatek VAT: ………………………………. zł
(słownie: …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..).
cena brutto: ………………………………… zł
(słownie: …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………).
1. Zobowiązujemy się, w przypadku wybrania naszej oferty, do rozpoczęcia i zakończenia dostaw w terminie:
- rozpoczęcie dostaw według zapotrzebowania zamawiającego w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy
- zakończenia dostaw przedmiotu zamówienia w terminie do 30 kwietnia 2025 roku.
2. Miejsca dostaw:
budynek Gminnego Ośrodka Kultury w Osiu, ul. Rynek 2
3. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z treścią zapytania ofertowego i nie wnosimy do niego zastrzeżeń oraz przyjmujemy warunki w nim zawarte.
4. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z postanowieniami umowy, która stanowi załącznik do zapytania ofertowego. Nie wnosimy do jego treści zastrzeżeń. Zobowiązujemy się
w przypadku wyboru naszej oferty do zawarcia umowy na określonych w nim warunkach, w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
5. Uważamy się za związanych niniejszą ofertą na czas wskazany w zapytaniu ofertowym, czyli przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
6. Wynagrodzenie płatne będzie w ciągu 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT. Akceptujemy warunki płatności określone w zapytaniu ofertowym i wzorze umowy.
7. Oferta wraz z załącznikami została złożona na …… stronach.
8. Zamówienie zrealizujemy przy współudziale podwykonawców, którzy będą realizować wymienione części zamówienia:
a)……………………………………………………………………………………………..
b)…………………………………………………………………………………………….
c)……………………………………………………………………………………………..
d)…………………………………………………………………………………………….
10. Korespondencję w sprawie przedmiotowego zamówienia proszę kierować na:
osoba do kontaktu:
Karolina Powierża
Gminny Ośrodek Kultury w Osiu
Ul. Rynek 2
86-150 Osie
tel.: 52 33 29 568
e-mail: biuro@gokosie.pl
………………………….
(miejscowość, data)
……..…………………………………………….
(podpis osoby uprawnionej do reprezentacji Wykonawcy)
Do formularza oferty załączam następujące oświadczenia, dokumenty i informacje.
Załączniki
……………………………………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………….
WZÓR Osie, 21.08.2024 r.
Umowa
na dostawę granulatu drewnianego - pelletu do kotłowni GOK Osie na sezon grzewczy 2024/2025
zawarta w dniu 21.08.2024 w Osiu, pomiędzy Gminnym Ośrodkiem Kultury w Osiu zwanym w dalszej części umowy Zamawiającym, w imieniu którego działa Andrzej Kowalski – Dyrektor GOK i Magdalena Iglińska – Główna księgowa GOK,
a …………………………………………………………………………………………………….,
zwanym w dalszej części umowy Dostawcą, w imieniu którego
działa ……………………………………………………………………………….. - właściciel.
Strony zawierają umowę w ramach przeprowadzonego trybu zapytania ofertowego.
§ 1
1. Dostawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu granulat drewniany – pellet w sezonie grzewczym 2024/2025 zgodnie ze złożonym formularzem ofertowym, który stanowi załącznik do umowy jako jej integralna część.
2. Dostawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu przedmiot umowy w terminach określonych w ofercie, po telefonicznej informacji od Zamawiającego.
3. Zamawiający wymaga dostawę towaru od poniedziałku do piątku w godz. od 7:30 do 14:00.
4. Dostawca zobowiązuje się realizować dostawy towaru własnym transportem na koszt i ryzyko własne.
5. Dostawca zobowiązuje się do rozładunku towaru i ułożenia go zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego.
6. Łączna ilość dostarczonego pelletu uzależniona jest od faktycznych potrzeb wynikających z warunków klimatycznych.
§ 2
8. Strony ustaliły cenę jednostkową granulatu drewnianego – pelletu w kwocie:
zł……………………………………………………. netto,
(słownie: ……………………………………………………………………….. ……………
…………………………………………………………………………………..złotych netto)
za 1(t) dostarczonego opału.
zł …………………………………………………….brutto,
(słownie: ……………………………........................................................................................
.............................................................................................................................złotych brutto)
za 1 [t] dostarczonego opału.
2. W cenę granulatu wliczone są koszty transportu i rozładunku.
3. Cena jednostkowa netto nie będzie zwiększana w okresie obowiązywania umowy i została przyjęta zgodnie z ofertą Dostawcy, o której mowa w § 1 ust. 1.Jeżeli na rynku wystąpią warunki szczególne istnieje możliwość negocjowania ceny. Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy Dostawcy, po dostarczeniu prawidłowo wystawionej faktury za każdą dostawę z terminem płatności podanym w ofercie.
§ 3
1. Odbiór ilościowy i jakościowy każdej dostawy towaru odbywał się będzie w miejscu dostawy określonym przez Zamawiającego, poprzez potwierdzenie przez upoważnionego pracownika Zamawiającego na dowodzie dostawy odbioru, każdej dostarczonej partii towaru.
2. Zamawiający zobowiązany jest, przy przyjęciu każdej dostawy towaru, do sprawdzenia czy dostarczone ilości są prawidłowe oraz czy nie wykazują wad możliwych do wykrycia już podczas przyjęcia.
3. Zamawiający w terminie 5 dni roboczych licząc od dnia dostawy ma prawo reklamować przedmiot dostawy.
4. W przypadku stwierdzenia wad ilościowych lub jakościowych towarów Zamawiający zobowiązuje się opisać wady w protokole i przesłać go niezwłocznie wraz z zawiadomieniem Dostawcy.
5. Na rozpatrzenie reklamacji Dostawca ma 5 dni roboczych.
6. Dostawca zobowiązuje się do załatwienia uzasadnionej reklamacji Zamawiającego poprzez wymianę wadliwych jakościowo towarów lub dostarczenie brakujących towarów, w terminie 7 dni od daty uznania reklamacji.
7. Nie udzielenie odpowiedzi na złożoną reklamację w ciągu 5 dni roboczych od dnia jej otrzymania przyjmuje się za uznanie.
8. Zasady określone w ust. 2 i 4 mają również zastosowanie w przypadku wad ukrytych niemożliwych do ujawnienia przez Zamawiającego podczas przyjmowania dostaw.
§ 4
Dostawca płaci Zamawiającemu kary umowne:
1) za zwłokę w dostarczeniu zamówionej dostawy towaru w wysokości 0,5% ceny brutto określonej w § 2 ust. 1 za każdy dzień zwłoki;
2) za zwłokę w wymianie towaru na wolny od wad w wysokości 0,5% ceny brutto określonej w § 2 ust. 1 za każdy dzień zwłoki.
§ 5
1. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania umowy Zamawiający ma prawo wg własnego uznania:
1) odstąpić od umowy;
2) dokonać zakupu na koszt Dostawcy opału o tych samych parametrach lub opału zastępczego.
2. Dostawca zobowiązuje się zapłacić karę umowną w wysokości 20% szacunkowej wartości całości zamówienia, gdy odstąpi od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Dostawca.
3. Dostawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zamówienia mniejszej ilości towaru, niż określonej w załączniku do umowy.
4. Ceny i nazwy na fakturach muszą odpowiadać cenom i nazwom zamieszczonym w załączniku do umowy.
5. Za datę spełnienia świadczenia Strony przyjmują datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
6. Zamawiający zapłaci Dostawcy odsetki ustawowe z tytułu opóźnienia w zapłacie należności objętych otrzymanymi fakturami.
7. Dostawca może odstąpić od umowy, jeżeli Zamawiający nie dokonuje zapłaty za faktury Dostawcy w okresie dłuższym niż 90 dni licząc od terminu zapłaty ustalonego w § 2 . Odstąpienie od umowy powinno nastąpić w formie pisemnej z podaniem uzasadnienia.
§ 6
Umowa zostaje zawarta na okres od 20.08.2024 r. do 30.04.2025 r.
§ 7
1. W sprawach nieuregulowanych w umowie stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego.
2. Wszelkie spory, których Stronom nie udało się rozstrzygnąć polubownie, będą poddane rozstrzygnięciu przez sąd powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego.
3. Strony ustalają, że wszystkie zmiany postanowień umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej, w postaci aneksu.
4. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty za wyjątkiem zmian przewidzianych przez Zamawiającego i na określonych przez niego warunkach.
5. Prawa i obowiązki wynikające z umowy nie mogą być przenoszone na osoby trzecie bez pisemnej zgody jej Stron.
§ 8
Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze Stron.
Zamawiający Dostawca
Załączniki do umowy:
1. Formularz ofertowy